top of page

רוני כהן בראון - אזכרה 3 שנים

  • May 8
  • 1 min read

שוחי

לא רציתי לכתוב השנה

אני שונאת את זה שהכל זכרונות. שאתה לא ממשיך לחיות ולייצר איתי חוויות ושיחות וצחוקים.

כמובן שהדחקתי את האזכרה עד הרגע האחרון, עד שאין ברירה לפתוח את תיבת הפנדורה של הכאב והגעגוע. אני מרגישה כאילו השנים שעוברות הן כמו סיכות שנועצים ללוחמים בצירוף אגרוף לחזה. עברה שנה, שנתיים, שלוש. לא פחות כואב אבל שרדתי את זה, עברתי עוד שנה בלעדייך.

עמר שאל אם ארצה לשים איזה שיר, אמרתי שאחשוב על זה. בסוף אני תמיד חוזרת לצלצולי פעמונים. בגרעין פילים הייתה לנו מסורת שאני התחלתי כמובן להכין שירונים לכל מיני אירועים עם הקדשות. אז בשירון של אחים מקדישים, כולם הקדישו שירים פחות או יותר מוכרים שניגנו ושרנו אותם בכיף, וברור שאתה תבחר שיר של אהובה עוזרי שאז לא הכרתי בכלל וכמוני גם כל שאר האנשים. הייתי צמאה להקדשה ממך, ואז באת עם השיר הלא ברור הזה שאני עד היום לא יודעת למה בחרת אותו, בטח סתם עלה לך לראש באותו הרגע ואני נשארתי לחפש פרשניות.

‏היום כשאני מקשיבה לו אני חושבת על דמותך שהולכת ומתרחקת, ועליי שכאן אני אל מול ביתך. על חייך שהסתיימו מוקדם מדי כמו בוסר, והשאירו לנו דמעות של כאב ואושר.

‏ בחודש האחרון אני עובדת על שיר לאלבום שהחלטתי להכניס לתוכו את הקול שלך. צללתי לתוך ים הקלטות WhatsApp מהחברים שלך, התרגשתי צחקתי ובכיתי מגעגוע.

‏רציתי להגיד תודה על הטעם המוזיקלי שלי שהתעצב בזכותך, על אהובה עוזרי ופיונה אפל, על הדג נחש וטיפקס וכל שאר המוזיקה המופלאה שאיחסנת בצורה מסודרת להפליא תיקיות תיקיות במחשב.

מתגעגעת.

Recent Posts

See All
ניצן זגן - אזכרה 3 שנים

לפני חודש חלמתי שאתה מת. זה היה מאוד מאד עצוב. היית בחול בכלל ואני הייתי צריכה למצוא טיסה כדי להגיע להלוויה... יומיים אחרי פגשתי כל מיני אנשים מהקיבוץ. הם כולם שכבו על הארץ כמו שטיח ובכו, הצטרפתי לשטי

 
 
 
רתם שעני - אזכרה 3 שנים

שחר שלי, שלנו, שלוש שנים. שלוש שנים שאני מנסה ולא מצליחה לדייק את המילים. המילים עלייך, על האדם האדיר שהיית, על לכתך מאיתנו, ואת המילים על החלל האינסופי שהשארת מאחוריך. נפגשנו לראשונה, אם אני לא טועה,

 
 
 
צור וילמן - אזכרה 3 שנים

לשחר 3 שנים אחרי – 8/5/26 לפני כמה ימים או שבוע, חבר שהתייתם מאביו לפני כמה שנים שאל אותי: "תגיד זה הולך ונעשה קל עם השנים", ויריתי ישר "כן". לא יודע למה עניתי כל כך מהר. גם כי רציתי לתת איזו ביטחון ש

 
 
 

Comments


© Powered and secured by Wix

bottom of page