top of page

רוני כהן בראון - הספד בלוויה

  • Apr 10, 2024
  • 1 min read

אחי היקר לי מהכל. 

אני לא מאמינה שאני צריכה לכתוב לך הספד. מאתמול הכל מרגיש כמו חלום, לא אמיתי, כאילו עוד מעט נתעורר והכל יהיה בסדר, ואתה תהיה בחיים. אני לא יכולה לדבר עליך בלשון עבר. כל היום רק רציתי להתקשר אליך ולספר לך מה קורה, ולעשות איתך צחוקים, ולהכניס את הכל לפרופורציות הנכונות. 

אבל אתה אינך. 

ואנחנו נישאר עם געגוע שורף, וקשה מנשוא, לבן, לאב, לבן זוג, למדריך ולשותף האהוב שהיית. נגעת בחיים של כל כך הרבה אנשים; לכל מקום אליו הגעת הבאת אור ושמחה, שובבות וחוכמה, עקשנות בלתי מתפשרת ולעיתים בלתי נסבלת. 

אני מסרבת להודות שאתה לא בין החיים יותר. אין לי מילים להתחיל לתאר את החלל שנפער לי בבטן ובלב. אתה היית הכי טוב שהיה לנו ואני אוהבת אותך מאוד. 

רוני כהן


Recent Posts

See All
ניצן זגן - אזכרה 3 שנים

לפני חודש חלמתי שאתה מת. זה היה מאוד מאד עצוב. היית בחול בכלל ואני הייתי צריכה למצוא טיסה כדי להגיע להלוויה... יומיים אחרי פגשתי כל מיני אנשים מהקיבוץ. הם כולם שכבו על הארץ כמו שטיח ובכו, הצטרפתי לשטי

 
 
 
רוני כהן בראון - אזכרה 3 שנים

שוחי לא רציתי לכתוב השנה אני שונאת את זה שהכל זכרונות. שאתה לא ממשיך לחיות ולייצר איתי חוויות ושיחות וצחוקים. כמובן שהדחקתי את האזכרה עד הרגע האחרון, עד שאין ברירה לפתוח את תיבת הפנדורה של הכאב והגעגו

 
 
 
רתם שעני - אזכרה 3 שנים

שחר שלי, שלנו, שלוש שנים. שלוש שנים שאני מנסה ולא מצליחה לדייק את המילים. המילים עלייך, על האדם האדיר שהיית, על לכתך מאיתנו, ואת המילים על החלל האינסופי שהשארת מאחוריך. נפגשנו לראשונה, אם אני לא טועה,

 
 
 

Comments


© Powered and secured by Wix

bottom of page