top of page

מאיה שדה - אזכרה - שנתיים

  • May 3, 2025
  • 1 min read

ממי שלי,

באמת שלא רציתי שתגיע האזכרה.

זה יותר מידי של מוות, ואתה היית כל כך של החיים.


זאת קלישאה, אבל קלישאה נכונה שחוזרת כל הזמן.

כשאני קמה בבוקר ואתה לא שם.

ולפעמים זה עדיין שוק.

כשזוהר עצובה ואתה לא שם לחבק, כשזוהר מצחיקה ואתה לא כאן כדי לצחוק. כשהיא אומרת משהו מפעים.

כשצריך להחליט לאיזה בית ספר לרשום אותה ואני מנסה לדמיין מה היית חושב.

כשהיו לה תולעים בפעם הראשונה וקיללתי אותך שהצלחת להתחמק מזה. איכס.

שחר, היית משמעותי לכל כך הרבה אנשים. והיית אהוב.

ובכל זאת, זה רגע לאהוב אותך ביחד, שכל כך הולם את מי שאתה.


אז ממי שלי,

אוהבת עד אין קץ ולתמיד ומתגעגעת כל כך.

מדהים כמה זכרונות מתוקים נשארו בי מהחיים שלנו ובזוהר שזוכרת ממך כל כך הרבה טוב.

נשמע עכשיו את השיר ״אבא סיפור״. אני מקדישה אותו באהבה לזוהר שלנו שלא כאן, אבל מתגעגעת כל כך.

לפני כמה ימים כשיצאנו מהבית, היא הסתכלה על מגנט שהניחה בהמון תשומת לב ליד ידית היציאה מהבית החדש בו לא זכית לחיות ואמרה לך בקול המתוק שלה:

״בי אבא״.


Recent Posts

See All
ניצן זגן - אזכרה 3 שנים

לפני חודש חלמתי שאתה מת. זה היה מאוד מאד עצוב. היית בחול בכלל ואני הייתי צריכה למצוא טיסה כדי להגיע להלוויה... יומיים אחרי פגשתי כל מיני אנשים מהקיבוץ. הם כולם שכבו על הארץ כמו שטיח ובכו, הצטרפתי לשטי

 
 
 
רוני כהן בראון - אזכרה 3 שנים

שוחי לא רציתי לכתוב השנה אני שונאת את זה שהכל זכרונות. שאתה לא ממשיך לחיות ולייצר איתי חוויות ושיחות וצחוקים. כמובן שהדחקתי את האזכרה עד הרגע האחרון, עד שאין ברירה לפתוח את תיבת הפנדורה של הכאב והגעגו

 
 
 
רתם שעני - אזכרה 3 שנים

שחר שלי, שלנו, שלוש שנים. שלוש שנים שאני מנסה ולא מצליחה לדייק את המילים. המילים עלייך, על האדם האדיר שהיית, על לכתך מאיתנו, ואת המילים על החלל האינסופי שהשארת מאחוריך. נפגשנו לראשונה, אם אני לא טועה,

 
 
 

Comments


© Powered and secured by Wix

bottom of page