top of page

רוני כהן בראון - אזכרה - שנתיים

  • May 3, 2025
  • 1 min read

בדרך לאזכרה שלך/עידית ברק

אני יושבת במכונית

מדברת על המצב

על מזג האוויר

על מה שרואים בחוץ.

עלייך אני לא מדברת בכלל.

ממילא אתה הולך איתי

לכל מקום.

 

שוח,

לקחתי את החניכים שלי לזר לנופל בכרמיאל השבוע.

עמדתי שם עם חולצת התנועה שלך של מחוז נגב. דמיינתי איזה תמונה הייתי שולחת בווטסאפ המשפחתי ומה אמא ואתה הייתם מגיבים. "וואו רונוש, כל הכבוד! איזה תותחית" או משהו בסגנון.

אתה כל כך חי וכל כך מת בו זמנית שזה בלתי נסבל.

דיברנו עם אב שכול בבית עלמין, באמצע הוא השתנק מבכי ואמר: "אני יודע שעברו הרבה שנים, אבל בשביל הורים זה תמיד טרי".

אז גם בשביל אחיות קטנות זה תמיד טרי.

אתה חי במחשבות שלי, בבחירות שלי, אני מנהלת איתך שיחות שלמות.

אתה בא לבקר לפעמים בחלומות בלילה, למרות שהרבה זמן כבר לא באת, ובחלומות בהקיץ ביום.

אתה חי בזוהר, ובמאיה, ובנופים של המדבר, ובחברים שלך, ובהדרכה, באוכל ובזכרונות.

כל כך חי שזה מכעיס כי אי אפשר להתקשר ולדבר וליצור זכרונות חדשים ביחד. נשארתי לדבר עם עצמי. ולכעוס עלייך בלי שאפשר לריב. זה לא הוגן.

אני רוצה לריב ולחבק ולצחוק איתך ואי אפשר.

אני לא צריכה אזכרה כי כאמור אתה תמיד איתי. אני רק מציינת שנתיים ששרדתי בעולם הזה בלעדייך.

כועסת ועצובה ואוהבת ומתגעגעת. הלוואי שתבוא לבקר בקרוב.

Recent Posts

See All
ניצן זגן - אזכרה 3 שנים

לפני חודש חלמתי שאתה מת. זה היה מאוד מאד עצוב. היית בחול בכלל ואני הייתי צריכה למצוא טיסה כדי להגיע להלוויה... יומיים אחרי פגשתי כל מיני אנשים מהקיבוץ. הם כולם שכבו על הארץ כמו שטיח ובכו, הצטרפתי לשטי

 
 
 
רוני כהן בראון - אזכרה 3 שנים

שוחי לא רציתי לכתוב השנה אני שונאת את זה שהכל זכרונות. שאתה לא ממשיך לחיות ולייצר איתי חוויות ושיחות וצחוקים. כמובן שהדחקתי את האזכרה עד הרגע האחרון, עד שאין ברירה לפתוח את תיבת הפנדורה של הכאב והגעגו

 
 
 
רתם שעני - אזכרה 3 שנים

שחר שלי, שלנו, שלוש שנים. שלוש שנים שאני מנסה ולא מצליחה לדייק את המילים. המילים עלייך, על האדם האדיר שהיית, על לכתך מאיתנו, ואת המילים על החלל האינסופי שהשארת מאחוריך. נפגשנו לראשונה, אם אני לא טועה,

 
 
 

Comments


© Powered and secured by Wix

bottom of page